ماشین لباسشویی، یکی از کاربردی‌ترین لوازم‌ خانگی است که کار شستشوی لباس‌ها و نظافت آنها را برای ما راحت‌تر می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که زمان کمتری را صرف شستشوی لباس‌ و همینطور شستشوی پرده کنیم.

همچنین هزینه خرید ماشین لباسشویی جدید بالا است و برای تهیه این وسیله کاربردی و جذاب، هزینه زیادی بپردازید. به همین خاطر بسیار مهم است که بتوانید بهترین مدل ماشین لباسشویی را برای منزل خود انتخاب کنید تا بتوانید از ماشین لباسشویی خودتان بدون مشکل استفاده کنید و از انتخابتان رضایت خاطر داشته باشید.

بسیاری از افراد نمی‌دانند که برای خرید ماشین لباسشویی باید چه اصول و نکاتی را رعایت کنند و به همین خاطر، در این زمینه به مشکل می‌خورند و ماشینی را انتخاب می‌کنند که مناسب نیست یا کیفیت و دوام پایینی دارد.

زمانی که می‌خواهید ماشین لباسشویی خریداری کنید، مهم‌ترین سؤال این است که لباسشویی چی بخرم؟ پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی در ایران چیست؟ قیمت بهترین ماشین لباسشویی خارجی چقدر است؟ بهترین مارک لباسشویی ایرانی چیست؟ بهترین مارک لباسشویی خارجی چیست؟

اینها سؤالاتی هستند که در زمان انتخاب و خرید ماشین لباسشویی احتمالاً برایتان ایجاد می‌شوند و ما در این مقاله، می‌خواهیم به این سؤالات پاسخ بدهیم و شما را راهنمایی کنیم تا در نهایت به یک جمع‌بندی عالی برای سؤال لباسشویی چی بخرم برسید.

اگر می‌خواهید در مورد خرید لباسشویی اطلاعات بیشتری کسب کنید و با توجه‌ به بودجه و نیاز خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لباسشویی چی بخرم ؟ آشنایی با انواع مدل‌های ماشین لباسشویی
آشنایی با انواع مدل‌های ماشین لباسشویی

لباسشویی چی بخرم؟ آشنایی با انواع مدل‌های ماشین لباسشویی

قبل از این که بخواهیم به سراغ بررسی بخش‌های دیگر برویم، می‌خواهیم شما را با انواع مدل‌های ماشین لباسشویی آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود، زیباترین مدل ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

1- ماشین لباسشویی درب از بالا:

اولین نوع ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی درب از بالا است. این نوع ماشین لباسشویی درب این ماشین لباسشویی همان‌طور که از نامش پیداست، در بالای ماشین قرار دارد و شما می‌توانید لباس‌ها را از همان قسمت به داخل ماشین لباسشویی بریزید و ماشین خود را روشن کنید. در گذشته، ماشین لباسشویی درب از بالا بسیار محبوب و پرکاربرد بود.

ماشین لباسشویی درب از بالا
ماشین لباسشویی درب از بالا

مزایای ماشین لباسشویی درب از بالا چیست؟

  • برای فضاهای کوچک و کم جا مناسب است
  • قیمت مناسبی نسبت به مدل‌های دیگر دارد
  • در حین شستشو می‌توانید لباس اضافه کنید
  • از نظر امنیت برای کودکان کوچک بسیار مناسب‌تر است

معایب ماشین لباسشویی درب از بالا چیست؟

  • صدای زیادی در هنگام شستشوی لباس دارد
  • مصرف آب این ماشین لباسشویی بسیار بالا است
  • مصرف برق بالایی نسبت به مدل‌های دیگر دارد
  • ظرفیت آن نسبت به ماشین‌های دیگر کمتر است
  • امکان شستشوی وسایل بزرگ مانند ملحفه و… در این نوع ماشین وجود ندارد

2- ماشین لباسشویی دوقلو:

دومین نوع ماشین لباسشویی که می‌توان گفت نسل میانی ماشین لباسشویی است و بعد از ماشین لباسشویی درب از بالا توانست تحول عظیمی در بازار ایجاد کند، ماشین لباسشویی دوقلو است.

ماشین لباسشویی دوقلو، دو مخزن دارد که یکی برای شستشوی لباس و دیگری برای خشک‌ کردن و آبگیری لباس‌ها کاربرد دارد. ماشین لباسشویی دوقلو برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. با داشتن ماشین لباسشویی دوقلو، کار شستشوی لباس‌ها در مخزن اصلی ماشین انجام می‌شود و در مخزن بعدی ماشین لباسشویی، لباس‌ها آبگیری یا خشک می‌شوند.

ماشین لباسشویی دوقلو
ماشین لباسشویی دوقلو

مزایای ماشین لباسشویی دوقلو چیست؟

  • داشتن ظرفیت بیشتر و استفاده از تمام ظرفیت برای کار موردنظر
  • قیمت مناسب نسبت به مدل‌های درب از جلو
  • مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت
  • امکان افزودن لباس در زمان شستشو
  • قابلیت شستشوی لباس‌های بزرگ

معایب ماشین لباسشویی دوقلو چیست؟

  • عدم وجود برنامه‌های شستشوی مختلف به‌خاطر مکانیکی بودن سیستم
  • مصرف آب بالا
  • مصرف برق بالا نسبت به مدل‌های جدیدتر
  • شستشوی نامناسب لباس‌ها در صورت زیاد بودن حجم لباس
  • نیاز به فضای بزرگ جهت قرار دادن در آشپزخانه
  • چروک کردن لباس‌ها پس از شستشو
  • عدم امکان شستشوی لباس‌های ظریف مانند حریر، تور و…

3- ماشین لباسشویی درب از جلو:

در ادامه مقاله لباسشویی چی بخرم، می‌خواهیم ماشین لباسشویی درب از جلو را بررسی کنیم. ماشین لباسشویی درب از جول، از جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی است که در این ماشین‌ها، از فناوری‌های پیشرفته استفاده شده است.

اگر دوست دارید مجهزترین و جدیدترین مدل ماشین لباسشویی را خریداری کنید، برای خرید ماشین لباسشویی درب از جلو اقدام کنید. امکانات مختلف، طراحی‌های متنوع، ظاهر زیبا و قابلیت برنامه‌های شستشوی لباسشویی متناسب با نوع و حجم لباس، از جمله مزیت‌های ماشین لباسشویی درب از جلو هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هم ارائه میده؟ 90002021 گرفتن قیمت

ماشین لباسشویی درب از جلو
ماشین لباسشویی درب از جلو

مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو چیست؟

  • تولید صدای خیلی کم در هنگام شستشوی لباس‌ها
  • قابلیت برنامه‌های شستشو و اضافه‌ کردن برنامه شستشوی دلخواه
  • مصرف آب بسیار کمتر نسبت به مدل‌های قبلی
  • مصرف برق بسیار کم نسبت به مدل‌های قبلی
  • شستشوی لباس‌ها با بهترین کیفیت
  • قابلیت شستشو و خشک‌کردن لباس‌ها با یک مخزن
  • قابلیت گرمکن داخلی آب در برخی از مدل‌ها
  • طراحی زیباتر و جذاب‌تر برای زیبایی بیشتر آشپزخانه

معایب ماشین لباسشویی درب از جلو چیست؟

  • قیمت بالاتر ماشین لباسشویی درب از جلو نسبت به مدل‌های قبلی
  • عدم وجود امکان اضافه‌کردن لباس در حین شستشو (در بسیاری از مدل‌ها)
  • نیاز به فضای زیاد برای قرار دادن در آشپزخانه
  • نیاز به خم‌ شدن شخص برای قرار دادن لباس‌ها در ماشین لباسشویی
  • بالا بودن هزینه تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی درب از جلو
لباسشویی چی بخرم
نکات مهم در انتخاب لباسشویی

نکات مهم در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی

در قسمت قبلی به شما انواع ماشین لباسشویی را معرفی کردیم و گفتیم که نصب انواع ماشین‌ لباسشویی هرکدام چه مزایا و معایبی دارند تا بتوانید با آنها آشنا شوید و انتخاب درستی بین آنها داشته باشید.

می‌خواهیم به نکات و اصولی اشاره کنیم که هنگام خرید ماشین لباسشویی، باید به آنها توجه کنید تا بتوانید بهترین مدل ماشین لباسشویی را برای منزل خود انتخاب کنید.

هنگام خرید ماشین لباسشویی، به پارامترهای زیر توجه داشته باشید:

1- ظرفیت ماشین لباسشویی:

ماشین‌های لباسشویی، ظرفیت‌های متفاوتی دارند و ظرفیت‌ ماشین‌های لباسشویی از 5 کیلو تا 12 کیلو مختلف است. نکته مهم این است که شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده خود، ماشین لباسشویی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید تا در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی شود.

توجه به ظرفیت لباسشویی، موضوع مهمی است؛ زیرا اگر ماشین لباسشویی با ظرفیت بسیار بالا را خریداری کنید، مجبور می‌شوید بیشتر صبر کنید تا لباسشویی پر شود و سپس آن را روشن کنید یا مجبور خواهید بود که ماشین لباسشویی را با تعداد کم لباس روشن کنید که در این حالت انرژی زیادی مصرف خواهد شد.

همچنین اگر ظرفیت ماشین لباسشویی کمتر از حد نیازتان باشد، مجبور هستید که چندین بار لباس‌های خودتان را بشویید و در نتیجه وقت زیادی از شما گرفته خواهد شد.

بنابراین، به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید تا بتوانید بر اساس میزان نیاز خودتان، بهترین ظرفیت و گنجایش ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. در ادامه، جدولی را مشاهده خواهید کرد که شامل تناسب میان ظرفیت‌ ماشین لباسشویی و تعداد اعضای خانواده است.

تعداد افراد خانواده ظرفیت ماشین لباسشویی
1 تا 2 نفر 5 کیلوگرم
2 تا 3 نفر 7 کیلوگرم
3 تا 4 نفر 8 کیلوگرم
4 تا 5 نفر 9 کیلوگرم
بالای 5 نفر 10، 11 و 12 کیلوگرم
ظرفیت ماشین لباسشویی

با توجه به تعداد اعضای خانواده، شما می‌توانید ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. همچنین به این موضوع توجه کنید که اگر در حال حاضر تعدادتان کم است؛ ولی احتمال می‌دهید به‌زودی تعداد بیشتری در خانه شما حضور داشته باشند، بهتر است ظرفیت ماشین لباسشویی را یک سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید. البته برای صرفه جویی در انرژی و زمان پیشنهاد میکنیم که ماشین لباسشویی متناسب با ظرفیت و حجم مورد نظر را تهیه کنید و شستن لباس های حجیم را به خشکشویی آنلاین بسپرید.

2- میزان مصرف انرژی:

ماشین لباسشویی با استفاده از برق و آب کار می‌کند و به همین دلیل، میزان مصرف انرژی در این دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. در هنگام خرید ماشین لباسشویی، بهتر است به برچسب مصرف انرژی ماشین لباسشویی توجه داشته باشید و سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که برچسب آن حداکثر A باشد.

در ماشین لباسشویی‌های جدید مصرف انرژی بسیار کمتر شده است و حتی می‌توانید رتبه‌های A++ را نیز در آنها مشاهده کنید. ماشین لباسشویی با میزان مصرف A++ بسیار کم‌مصرف است و هزینه‌های آب و برق شما را کاهش می‌دهد.

توجه به برچسب انرژی لوازم خانگی
توجه به برچسب انرژی ماشین لباسشویی

3- تنوع برنامه‌های شستشوی لباسشویی:

در ادامه مقاله لباسشویی چی بخرم، می‌خواهیم به بررسی برنامه‌های شستشوی مختلف بپردازیم که یک آپشن جذاب در ماشین‌های لباسشویی امروزی است. در ماشین لباسشویی شما می‌توانید با استفاده از تنظیماتی که وجود دارد، برنامه‌های خاصی را بدهید تا شستشوی لباس به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مثلاً وقتی می‌خواهید لباس‌های ظریف و حساسی را بشویید، می‌توانید تنظیمات برنامه ماشین لباسشویی را به‌گونه‌ای تغییر دهید که به این لباس‌ها آسیبی وارد نشود. یا اگر می‌خواهید لباس‌هایی که چرک زیادی دارند را بشویید، می‌توانید تنظیمات را به‌گونه‌ای انجام دهید که ماشین لباسشویی با تمام قدرت، آنها را شسته و تمیز کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی هم ارائه میده؟ 90002021 گرفتن قیمت

وجود برنامه‌های مخصوص آبکشی لباس نیز بسیار کاربردی است. زمانی که بخواهید فقط کار خشک‌کردن و آبگیری را انجام دهید، می‌توانید این موضوع را به ماشین لباسشویی با استفاده از برنامه خاصی بگویید تا فقط آبکشی لباس‌های شما انجام شود.

وجود برنامه‌های مختلف برای شستشوی لباس کمک می‌کند تا بتوانید انواع لباس‌های نخی، پشمی، سفید، لباس کودک یا حتی شستشوی عروسک در لباسشویی انجام دهید. بنابراین، هنگام خرید دقت کنید که ماشین لباسشویی، امکان ارائه برنامه‌های مختلف را داشته باشد و برنامه‌های پیش‌فرض مناسبی نیز روی آن قرار گرفته باشد تا بتوانید از این برنامه‌ها برای شستشوی صحیح لباس‌های خود استفاده کنید.

تنوع برنامه‌های شستشو در لباسشویی
برنامه‌های شستشو در لباسشویی

4- میزان صدا و لرزش:

یکی از موضوعات مهمی برای انتخاب ماشین لباسشویی وجود دارد، این است که میزان صدا و لرزش لباسشویی را بررسی کنید تا میزان صدای لباسشویی برای شما آزاردهنده نباشد.

قطعاً هیچ‌کس دوست ندارد که هنگام شستشوی لباس‌ها، سروصدای زیادی را از ماشین لباسشویی بشنود و حس کند در خانه‌اش، هواپیمایی در حال پرواز است. به همین خاطر توصیه ما این است که سعی کنید ماشین لباسشویی با حداقل صدا و لرزش را انتخاب کنید تا لباس‌های شما در آرامش شسته و تمیز شوند.

البته این موضوع را نیز باید بگوییم که صدا و لرزش ماشین لباسشویی به میزان تراز بودن آن نیز بستگی دارد و اگر مکان نصب ماشین لباسشویی تراز نباشد، این موضوع بیشتر خواهد شد.

توجه به میزان صدا و لرزش ماشین لباسشویی

5- گارانتی و خدمات پس از فروش:

یکی دیگر از موضوعاتی که برای انتخاب ماشین لباسشویی اهمیت دارد، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی است. مخصوصاً در کشور ما ایران که توسط کشورهای زیادی تحریم شده‌ایم، این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

قطعاً زمان‌هایی وجود دارد که ما نیاز پیدا می‌کنیم ماشین لباسشویی خودمان را سرویس کنیم یا به‌خاطر خرابی قطعه خاصی، نیاز به تعمیر لباسشویی داریم، در این زمان است که وجود خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار کمک‌کننده است و کمکمان می‌کند که بدون نگرانی برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنیم.

6- هزینه تعمیر و نگهداری مناسب:

پس از مدتی ممکن است ماشین لباسشویی خراب شود یا مشکلی در لباسشویی پیش بیاید. در این زمان، شما باید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید. به همین دلیل بهتر است ماشینی را انتخاب کنید که هزینه تعمیر و نگهداری آن مناسب باشد.

قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای خرید ماشین لباسشویی، بررسی کنید که آیا تعمیرکار خاصی برای تعمیر ماشین لباسشویی موردنظر وجود دارد یا خیر؟ همچنین تحقیق کنید و ببینید که آیا قطعات دستگاه موردنظر به راحتی در بازار پیدا می‌شوند یا باید زمان زیادی را به تهیه قطعات لباسشویی موردنظر اختصاص دهید.

بنابراین، توصیه می‌کنیم به هزینه تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی هم توجه داشته باشید تا بتوانید در نهایت انتخاب درست و مناسبی را انجام دهید و در آینده با چالش مواجه نشوید.

مقایسه ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی
مقایسه ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی

ماشین لباسشویی ایرانی بهتره یا خارجی؟

تا به اینجا با این موضوع آشنا شدید که انواع ماشین لباسشویی چه هستند و به شما نکات مهمی را گفتیم که باید به آنها توجه کنید تا بر اساس نیاز خودتان، بهترین نوع ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

یکی از سؤالات دیگری که قطعاً برایتان ایجاد می‌شود و پس از لباسشویی چی بخرم باید آن را بپرسید، این است که ماشین لباسشویی ایرانی بهتره یا خارجی؟ باید بگوییم که هرکدام از این موارد مزایا و معایب خاص خود را دارند و باید مزایا و معایب لباسشویی‌های ایرانی و خارجی را بدانید تا در نهایت انتخاب خودتان را هوشمندانه‌تر انجام دهید.

1- ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا نه؟

در سال‌های اخیر، شرکت‌های مختلف تولید لوازم‌ خانگی، اقدام به تولید ماشین‌های لباسشویی باکیفیتی کرده‌اند که می‌توان گفت این ماشین‌ها از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و درعین‌حال، کیفیت ساخت بالایی نیز دارند.

به همین دلیل اگر می‌خواهید ماشین‌های لباسشویی با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی خریداری کنید که هم خدمات پس از فروش خوبی داشته باشند و هم قطعات آنها به‌راحتی پیدا شود، قطعاً ماشین لباسشویی ایرانی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مزایا و معایب لباسشویی ایرانی
مزایا و معایب لباسشویی ایرانی

مزایای خرید ماشین لباسشویی ایرانی چیست؟

  • قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی
  • خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و مناسب
  • وجود نمایندگی‌های زیاد و دسترسی راحت به خدمات
  • پیدا کردن راحت تعمیرکار لباسشویی برای این ماشین‌ها
  • هزینه نگهداری و تعمیر بسیار کمتر نسبت به نمونه‌های خارجی
  • پیدا شدن راحت قطعات جهت تعویض و تعمیر

معایب ماشین لباسشویی ایرانی چیست؟

  • سروصدای بیشتر نسبت به نمونه‌های خارجی
  • قدرت کمتر موتور نسبت به نمونه‌های خارجی
  • لرزش زیاد در حین کار کردن
  • تکنولوژی‌های قدیمی‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی از برندهای برتر
  • کیفیت ساخت پایین در برخی از نمونه‌ها
برترین برندهای لباسشویی ایرانی
برترین برندهای لباسشویی ایرانی

بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی چیست؟

حالا که با مزایا و معایب ماشین لباسشویی ایرانی آشنا شدید، نوبت این است که چند مورد از بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از بین آنها خرید خودتان را انجام دهید. اگر این سوال را دارید که لباسشویی چی بخرم و به دنبال برندهای ایرانی باکیفیت هستید، می‌توانید یکی از لباسشویی‌های زیر را برای منزل خود خریداری کنید:

1- ماشین لباسشویی اسنوا:

اسنوا یکی از برندهای بسیار معروف و باکیفیت ایرانی است که در تولید لوازم‌ خانگی فعالیت دارد. این شرکت ماشین‌های لباسشویی بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است که امکانات بسیار خوبی دارند.

از جمله مزیت‌های برند اسنوا می‌توانیم به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، پیدا کردن راحت قطعات موردنیاز و همچنین کیفیت بالای ساخت ماشین‌های لباسشویی اشاره کنیم.

2- ماشین لباسشویی پاکشوما:

پاکشوما یکی از شرکت‌های ایرانی بسیار سرشناس است که در تولید محصولات شوینده فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر، وارد بازار تولید و واردات محصولات لوازم‌ خانگی نیز شده است.

یکی از محصولات باکیفیتی که این شرکت ارائه کرده است، ماشین لباسشویی است. کیفیت ساخت ماشین لباسشویی پاکشوما بسیار مناسب و بالا است و در این دستگاه‌ها از فناوری‌های پیشرفته دنیا استفاده شده است و شما می‌توانید از امکانات مناسب ماشین لباسشویی پاکشوما بهره‌مند شوید.

3- ماشین لباسشویی جی پلاس:

جی پلاس برندی است که توسط شرکت گلدیران یعنی همان شرکت واردکننده محصولات ال جی، در ایران عرضه شده است و محصولات لوازم‌ خانگی این شرکت، توانسته‌اند در بازار محبوبیت زیادی پیدا کنند.

ماشین لباسشویی جی پلاس نیز یکی از محصولات باکیفیت بازار محسوب می‌شود. با خرید ماشین لباسشویی جی پلاس، شما می‌توانید با کمترین میزان مصرف انرژی، به‌راحتی لباس‌های خود را بشویید. وجود امکانات جذاب و متنوع و همچنین استفاده از فناوری‌های روز دنیا در این ماشین لباسشویی، باعث شده که لباسشویی جی پلاس یک انتخاب خوب و مناسب برای شما باشد.

4- ماشین لباسشویی آبسال:

آبسال یکی از برندهای بسیار قدیمی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم‌ خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت از گذشته ماشین لباسشویی تولید کرده است و اکنون نیز باتوجه‌به فناوری‌های پیشرفته‌ای که در دنیا وجود دارد، محصولات خود را ارتقا داده و محصولاتی باکیفیت را عرضه می‌کند.

کیفیت ساخت ماشین لباسشویی آبسال بسیار بالا است و همچنین نسبت به نمونه‌های خارجی، قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر دارد. با خرید ماشین لباسشویی آبسال، شما می‌توانید در صورت نیاز از خدمات پس از فروش این شرکت نیز استفاده کنید.

ماشین لباسشویی خارجی
ماشین لباسشویی خارجی

2- ماشین لباسشویی خارجی بخریم یا نه؟

خرید ماشین لباسشویی خارجی، به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال کیفیت بالا و دوام و ماندگاری هستند. اما موضوعی که وجود دارد این است که در این لباسشویی‌ها، قیمت خرید ماشین لباسشویی بسیار بالاتر از ماشین‌های ایرانی است. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که لباسشویی چی بخرم و با قیمت لباسشویی‌های خارجی مشکلی ندارید، می‌توانید ماشین لباسشویی مناسب خود را از میان برندهای خارجی انتخاب کنید.

همچنین شما باید برای تعمیر و نگهداری این لباسشویی‌ها، هزینه‌های بسیار بیشتری را پرداخت کنید. به همین خاطر باید این موضوع را مدنظر داشته باشید و بر اساس آن انتخاب خودتان را انجام دهید تا در آینده، از پس هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداری بربیایید و بتوانید به‌راحتی از ماشین لباسشویی خودتان استفاده کنید.

مزایای ماشین لباسشویی خارجی چیست؟

  • قدرت موتور بسیار بالاتر نسبت به نمونه‌های ایرانی
  • کیفیت ساخت بالا
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های به‌روز دنیا مانند خشک کردن کامل لباس، شستشوی ضدچروک لباس و…
  • دارای کیفیت شستشوی بسیار بالا
  • مصرف انرژی بسیار بهینه‌تر نسبت به نمونه‌های ایرانی

معایب ماشین لباسشویی خارجی چیست؟

  • هزینه خرید بسیار بالاتر نسبت به نمونه‌های مشابه ایرانی
  • هزینه تعمیر و نگهداری بالا
  • خدمات پس از فروش نامناسب به‌خاطر تحریم‌ها
  • پیدا نشدن برخی از قطعات به‌خاطر تحریم‌ها
  • کمتر بودن تعمیرکاران مناسب و متخصص
بهترین برندهای لباسشویی خارجی
بهترین برندهای لباسشویی خارجی

بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی چیست؟

حالا که با مزایا و معایب ماشین لباسشویی خارجی آشنا شدید، در ادامه مقاله لباسشویی چی بخرم می‌خواهیم به شما چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی خارجی را معرفی کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

1- ماشین لباسشویی سامسونگ:

سامسونگ یک شرکت بسیار معروف کره‌ای است که اکثر افراد با آن آشنایی دارند؛ زیرا این شرکت، از جمله پیشروهای بازار در زمینه تولید لوازم‌ خانگی است. شرکت سامسونگ، انواع ماشین‌های لباسشویی مجهز و با قدرت بالا را به بازار عرضه می‌کند و تنوع محصولات این شرکت، باعث می‌شود که بتوانید بر اساس نیاز خودتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

همچنین باید این موضوع را در نظر داشته باشید که به‌خاطر محبوبیت بالای این برند، تعمیرکار لباسشویی سامسونگ بسیار زیاد است و می‌توانید به‌راحتی کار سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی را انجام دهید.

2- ماشین لباسشویی ال جی:

ال جی نیز یکی دیگر از شرکت‌های معروف و نام‌آشنا در زمینه تولید لوازم‌ خانگی است که می‌توانید از محصولات آن با خیال راحت استفاده کنید. این شرکت در زمینه تولید ماشین لباسشویی نیز حرفی برای گفتن دارد.

ماشین‌های لباسشویی ال جی، آپشن‌های بسیار جذابی دارند و در تولید آنها، از بهترین فناوری‌های موجود در دنیا استفاده می‌شود که باعث می‌شود بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن، از ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید.

3- ماشین لباسشویی بکو:

بکو یکی از برندهای بازار است که در سال‌های اخیر، توانسته به یکی از برندهای پیشرو و محبوب بازار تبدیل شود.

کیفیت ساخت ماشین لباسشویی بکو بسیار بالا است و از تکنولوژی‌های به‌روز و پیشرفته در این دستگاه‌ها استفاده شده است که این موضوع باعث می‌شود بتوانید با خیال راحت و به‌راحتی از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

4- ماشین لباسشویی بوش:

بوش شرکتی آلمانی است که محصولات لوازم‌ خانگی آن، در بازار شناخته شده هستند و هرکسی که به دنبال بهترین کیفیت باشد، قطعاً از محصولات این شرکت استفاده می‌کند.

تولید ماشین لباسشویی بوش با بهترین کیفیت و استانداردها انجام می‌شود. فناوری‌های به‌کاررفته در لباسشویی‌های بوش، بالاترین کیفیت را دارند و شما می‌توانید از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این دستگاه‌ها دریافت کنید.

تعمیر لوازم خانگی با هوم سرویز
تعمیر ماشین لباسشویی با هوم سرویز

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که لباسشویی چی بخرم و گفتیم که انواع ماشین لباسشویی چه هستند و در مورد هرکدام از برندهای برتر ماشین لباسشویی و مزایا و معایبشان توضیح دادیم تا بتوانید در مورد انواع ماشین لباسشویی اطلاعات کاملی داشته باشید.

همچنین مهم‌ترین نکات برای خرید ماشین لباسشویی را به شما توضیح دادیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیاز خودتان انجام دهید و ماشین لباسشویی مناسب و مفیدی را خریداری کنید.

در انتها نیز به شما گفتیم ماشین لباسشویی ایرانی بهتر است یا خارجی و مزایا و معایب هرکدام را توضیح دادیم و چند مورد از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را نیز به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید جواب سؤال لباسشویی چی بخرم را پیدا کنید و با توجه‌ به توضیحات گفته شده، بهترین ماشین لباسشویی را برای خانه خودتان خریداری کرده و به‌خوبی از آن استفاده کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم سایر مقالات مانند روش شستن پتو در ماشین لباسشویی را در وبلاگ هوم سرویز بخوانید و با روش شستشوی پرده توری در لباسشویی آشنا شوید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات متنوع هوم سرویز استفاده کنید.

هوم سرویز با ارائه خدماتی مختلف نظیر تعمیر ماشین ظرفشویی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است تا بتوانید از وسایل منزلتان بهتر نگهداری کنید و کارهای خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *