همه ما با نزدیک‌شدن به فصل گرما یعنی اواخر بهار و تابستان، به این فکر می‌افتیم که وسایل سرمایشی خودمان را آماده و تجهیز کنیم تا بتوانیم گرمای طاقت‌فرسای فصل تابستان را پشت سر بگذاریم و هوای مطبوعی را برای خودمان و خانواده‌مان فراهم کنیم.

یکی از محبوب‌ترین وسایل سرمایشی در ایران، کولرگازی است که در بسیاری از مناطق ایران نصب می‌شود. به‌خاطر مزایای فراوانی که کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی دارند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کولرهای گازی را خریداری کنند یا در کنار کولر آبی، یک کولر گازی نیز در خانه خودشان داشته باشند.

اما موضوع مهمی که در زمینه خرید کولرگازی وجود دارد، این است که کولرگازی چی بخرم ؟ کدام کولر گازی نسبت به بقیه بهتر است و برای ما بازدهی بیشتری را به همراه خواهد داشت؟ آیا باید در خرید کولرگازی خوب به نکات خاصی توجه کنیم؟ ظرفیت کولر گازی را چطور انتخاب کنیم تا برای خانه و اتاق موردنظرمان کاملاً مناسب باشد؟

اینها سؤالاتی هستند که احتمالاً برای شما هنگام خرید کولر گازی ایجاد می‌شوند و با پاسخ درست به آنها، قطعاً می‌توانید یک انتخاب درست و مناسب را انجام دهید و بهترین کولرگازی را برای خودتان خریداری کنید تا بتوانید از آن بازدهی مناسبی دریافت کنید.

در این مقاله ما می‌خواهیم به این سؤال پاسخ بدهیم که کولر گازی چی بخرم ؟ ابتدا با هم بررسی می‌کنیم که برای خرید کولر گازی باید به چه نکاتی توجه کرد. سپس انواع کولرگازی را بررسی می‌کنیم و این موضوع را نیز به شما توضیح می‌دهیم که برای انتخاب ظرفیت کولرگازی، باید به چه نکاتی توجه کنید. در نهایت نیز بهترین مارک‌های ایرانی و خارجی کولر گازی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از میان این برندها، کولر گازی مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر به دنبال این هستید که یک کولر گازی خوب و مناسب تهیه کنید و دوست دارید بهترین انتخاب را برای این موضوع داشته باشید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کولر گازی چی بخرم
کولر گازی چی بخرم

کولر گازی چی بخرم؟

شما هم دوست دارید سریع‌تر جواب این سوال را پیدا کنید که کولرگازی چی بخرم ؟ بنابراین اگر به فکر خرید بهترین مدل کولر گازی برای منزلتان هستید، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با موارد مهم در انتخاب کولر گازی آشنا شوید. در ادامه این مطلب، با موارد زیر آشنا خواهید شد که از جمله عوامل مهم در انتخاب و خرید کولر گازی هستند:

  1. انواع کولر گازی
  2. ظرفیت کولر گازی
  3. تعداد کولر گازی
  4. نکات کلی در خرید کولرگازی
  5. بهترین برندهای کولر گازی

انواع کولر گازی را بهتر بشناسید!

شناخت انواع کولر گازی، اولین موضوع مهمی که قبل از خرید کولر گازی باید با آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را انجام دهید. در ادامه انواع کولر گازی را به‌ صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

کولر گازی پنجره‌ای
کولر گازی پنجره‌ای

1- کولرگازی پنجره‌ای:

اولین نوع کولر گازی که بسیار پرطرفدار نیز هست، کولر گازی پنجره‌ای است. این نوع کولر همان‌طور که از نامش پیداست، برای نصب روی پنجره مناسب است و باید یکی از پنجره‌های منزل را به این کولر اختصاص دهید.

سایر مدل‌های کولر گازی مانند اسپلیت‌ها به این صورت هستند که یک کمپرسور و یک پنل جداگانه دارند؛ اما کولر گازی پنجره‌ای، تنها یک قطعه دارد که کمپرسور و پنل روی آن هستند و شما این کولر را روی پنجره نصب می‌کنید تا بتوانید هوای خنک را دریافت کنید. اگر دوست دارید از کولر گازی پنجره‌ای برای خنک کردن منزلتان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم کارهایی مانند نصب یا تعمیر کولر گازی پنجره‌ای را به تیم حرفه‌ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا به بهترین روش ممکن این کار را برای شما انجام دهند.

کولر گازی پنجره‌ای برای خانه‌هایی مناسب است که فضای کافی برای نصب کولر گازی اسپلیت ندارند و می‌خواهند کولری داشته باشند که کمترین فضا را اشغال کند و بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

شما می‌توانید نکات مهم برای خرید کولر گازی پنجره‌ای را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

کولر گازی پنجره‌ای
کولر گازی پنجره‌ای

2- کولرگازی پرتابل:

دومین نوع کولر گازی محبوب و پرطرفدار، کولرگازی پرتابل است. کولرگازی پرتابل یا قابل‌ حمل، نیازی به نصب ندارد و می‌توانید به‌راحتی آن را به هر اتاقی که می‌خواهید منتقل کنید یا در مکان‌های موردنظر خود قرار دهید.

کولرگازی پرتابل نیز برای مکان‌هایی مناسب است که فضای کافی ندارند و می‌خواهند به‌راحتی کولر را به جاهای مختلف منتقل کنند. به همین خاطر کولرهای پرتابل بیشتر برای اداره‌ها، مدارس و مساجد کاربرد دارند.

شما می‌توانید مزایای کولر گازی پرتابل را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب کولر گازی و اسپیلت هم ارائه میده؟ 90002021 گرفتن قیمت

کولر گازی پرتابل
کولر گازی پرتابل

3- کولر گازی ایستاده:

کولر گازی ایستاده یکی دیگر از انواع قدرتمند کولرهای گازی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. این کولرها شاید ظاهری شبیه به کولر گازی پرتابل داشته باشند، اما باید بدانید که کولر گازی ایستاده دوتکه دارد که یک‌ تکه آن در بیرون نصب می‌شود و تکه بزرگ‌تر آن در داخل خانه یا سالن قرار می‌گیرد تا بتواند کار سرمایش و گرمایش را انجام دهد.

این نوع کولر قدرت خیلی بالایی دارد و به همین خاطر در سالن‌های بزرگ و فضاهایی با متراژ بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد و جابه‌جایی آن بسیار سخت است. شما می‌توانید جابجایی کولر گازی خود را به تیم حرفه‌ای هوم سرویز بسپارید تا کولر گازی در مکان دلخواه شما نصب شود.

کولر گازی ایستاده
کولر گازی ایستاده

4- کولر گازی اسپلیت:

در پاسخ به این سوال که کولر گازی چی بخرم؟ برخی سوالات دیگر نظیر تفاوت کولرگازی و اسپلیت نیز مواجه می شویم و اینکه اصلا تفاوتی در این بین وجود دارد یا خیر؟ آخرین نوع کولر گازی که درباره آن صحبت خواهیم کرد، کولر گازی اسپلیت است. امروزه کولرهای اسپلیت، بسیار پرفروش و محبوب شده‌اند و برای منازل مسکونی بسیار مناسب هستند. اگر برای خانه خودتان به این فکر می‌کنید که کولر گازی چی بخرم و به دنبال قدرتمندترین کولر گازی هستید، باید بگوییم کولر گازی اسپلیت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و خانه شما را پر از هوای خنک و دلپذیر خواهد کرد.

کولرگازی اسپلیت دو قطعه دارد که یک قطعه آن که کمپرسور کولر است در بیرون از فضای خانه نصب می‌شود تا سروصدای آن شما را اذیت نکند و بتوانید بدون سروصدا از کولر استفاده کنید. قطعه دیگری که همان پنل کولر است، در داخل خانه نصب می‌شود و می‌توانید از طریق آن، هوای سرد یا گرم موردنیاز خودتان را دریافت کنید.

کولرهای گازی مدل اسپلیت دقیقاً برای خانه طراحی شده‌اند، به همین خاطر پنل‌های زیبایی دارند که به زیبایی بیشتر منزل شما کمک می‌کنند.

مزیت کولر گازی اسپلیت نسبت به کولر گازی پنجره‌ای این است که فضای بسیار کمتری را در داخل خانه اشغال می‌کند و در عین‌ حال نیز فضای خانه شما را زیباتر می‌کند.

کولرگازی چی بخرم
کولرگازی چی بخرم

چطور بهترین ظرفیت کولر گازی را انتخاب کنیم؟

یکی از موضوعاتی که هنگام پرسیدن سؤال کولرگازی چی بخرم ذهنتان را مشغول می‌کند، این است که کولر گازی با چه ظرفیتی را انتخاب کنیم تا بتوانیم بازدهی خوبی را از آن دریافت کنیم؟

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، کولرهای گازی ظرفیت‌های گوناگونی دارند که هرکدام از این ظرفیت‌ها، برای متراژ خاصی از فضا مناسب هستند و برای فضاهای بزرگتر یا کوچکتر، بازدهی خوبی ندارند.

به همین خاطر بسیار مهم است که هنگام خرید کولرگازی، به این موضوع توجه کنید تا بر اساس متراژ خانه خود، بهترین ظرفیت را برای کولرگازی انتخاب کنید و در آینده، دچار مشکل نشوید.

واحد اندازه‌گیری ظرفیت کولرگازی، BTU است و این عبارت معمولاً روی کولرهای گازی نوشته می‌شود و شما می‌توانید بر اساس ظرفیت کولر گازی و با در نظر گرفتن متراژ خانه خود، ظرفیت مناسب کولر را انتخاب کنید.

در ادامه برای شما جدولی را قرار می‌دهیم که با کمک آن، می‌توانید بر اساس متراژ خانه خودتان، ظرفیت مناسب کولرگازی را انتخاب کنید و کولری خوب و مناسب را در منزلتان نصب کنید.

متراژ فضا ظرفیت کولر (BTU)
12 تا 20 مترمربع 9000
20 تا 30 مترمربع 12000
30 تا 45 مترمربع 18000
45 تا 60 مترمربع 24000
60 تا 75 مترمربع 30000
75 تا 90 مترمربع 36000
90 تا 120 مترمربع 48000
ظرفیت کولر گازی

با کمک این جدول، شما می‌توانید بهترین مدل کولر گازی را برای منزل خود انتخاب کنید. همچنین توجه کنید که معمولاً برای اتاق‌های خواب، همان ظرفیت 9000 بهترین انتخاب است و نیازی نیست که کولر با ظرفیت بیشتر را خریداری کنید. البته اگر اتاق خواب شما بسیار بزرگ است؛ می‌توانید کولری با ظرفیت بیشتر را در اتاقتان نصب کنید تا از هوای خنک‌تری بهره‌مند شوید.

به یاد داشته باشید که ظرفیت کولر را دقیقاً متناسب با متراژ خانه خود انتخاب کنید و به سراغ کولرهای کوچکتر یا بزرگتر نروید. اگر کولر گازی با ظرفیت و قدرت کم را انتخاب کنید، فشار زیادی به کولر وارد می‌شود و فضای خانه شما به‌خوبی خنک نخواهد شد. همچنین اگر کولری بسیار بزرگ با ظرفیت بالا را در منزلتان نصب کنید، مجبور خواهید شد که زود‌به‌زود کولر را خاموش کنید؛ زیرا فضای خانه را بسیار سرد می‌کند.

با انتخاب کولر گازی مناسب، دمای هوای خانه شما در حد طبیعی و مطبوع حفظ می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم راهنمای تنظیم درجه کولر در فصل تابستان و زمستان را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید و دمای خانه خود را در حد استاندارد نگه دارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب کولر گازی و اسپیلت هم ارائه میده؟ 90002021 گرفتن قیمت

تعداد کولرهای گازی یک خانه
تعداد کولرهای گازی یک خانه

چه تعداد کولرگازی را برای یک خانه خریداری کنیم؟

یکی از دلایل محبوبیت کولر آبی در ایران است که کولر آبی از طریق کانال‌های کولر، باد خنک را به‌تمامی اتاق‌ها وارد می‌کند و با این کار، فضای خانه را خنک خواهد کرد.

اما کولرگازی تنها همان اتاقی که در آن قرار دارد را خنک کرده و معمولاً خیلی کم پیش می‌آید که باد آن به اتاق‌های دیگر نیز برسد. به همین خاطر احتمالاً پس از سؤال کولرگازی چی بخرم، این سؤال برایتان پیش می‌آید که چند کولرگازی را باید خریداری کنید؟

خوشبختانه شرکت‌های تولیدکننده کولرگازی به این موضوع نیز فکر کرده‌اند و برای حل این مشکل، اقدام به تولید کولرهای گازی چند پنله یا مولتی اسپلیت کرده‌اند. با نصب کولرهای گازی چند پنله، نیازی به خرید چندین کولر گازی و پرداخت هزینه بالا نخواهید داشت و می‌توانید کل فضاهای منزلتان را خنک کنید.

در کولرهای گازی چند پنله، کمپرسور کولر بسیار قدرتمند است و ظرفیت باددهی بسیار بالایی دارد. در نتیجه شما می‌توانید به تعداد اتاق‌های خودتان، پنل‌های کولر را نیز خریداری کنید و در هر اتاق یک پنل را نصب کنید تا هوای خنک و دلنشین در تمام اتاق‌های شما وجود داشته باشد.

این موضوع باعث می‌شود که به‌راحتی بتوانید از کولرگازی خودتان استفاده کرده و نیازی به هزینه‌های بسیار بالا برای خرید چندین کولر نداشته باشید. یادتان باشد که در این حالت، انتخاب درست ظرفیت کولر اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند؛ چون نیاز است که چندین اتاق همزمان خنک شوند.

یکی از کارهای موثر برای افزایش خنکی باد کولر، نصب سایبان کولر گازی است که از تابش مستقیم نور خورشید و داغ شدن بدنه کولر گازی جلوگیری می‌کند.

نکات مهم در خرید کولر گازی
نکات مهم در خرید کولر گازی

نکات مهم در خرید کولرگازی

تا به اینجا در پاسخ به سؤال کولرگازی چی بخرم، به شما توضیح دادیم که انواع کولرگازی چه هستند. سپس با هم ظرفیت‌های مختلف کولرگازی را بررسی کردیم و در ادامه نیز گفتیم که چند کولرگازی برای یک خانه خریداری کنید تا بتوانید هوای خنک را در تمامی اتاق‌ها برقرار کنید.

حالا می‌خواهیم برخی نکات مهم برای خرید کولر گازی را به شما توضیح دهیم که می‌توانید با استفاده از آنها، کولر بهتر و مناسب‌تری را برای منزلتان انتخاب کنید.

1- گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید:

متأسفانه، بسیاری از افراد، برای کاهش هزینه خرید کولر گازی، اقدام به خرید کولرهایی می‌کنند که گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند. شاید این موضوع در ابتدا مشکلی نداشته باشد و کولر گازی بدون مشکل کار کند؛ اما پس از مدتی کولر گازی دچار مشکل می‌شود و متوجه خواهید شد که یا باید هزینه‌های خیلی زیادی برای تعمیر کولر خودتان بپردازید که این موضوع اصلاً ارزشش را ندارد یا نمی‌توانید قطعات کولر را پیدا کنید و مجبور هستید کولر گازی خود را تعویض کنید!

پس گارانتی و خدمات پس از فروش کولر را کاملاً جدی بگیرید و کولری را خریداری کنید که گارانتی معتبر داشته باشد و خدمات پس از فروش را نیز برای شما انجام دهد.

اگر کولر گازی شما بعد از مدتی دچار مشکل شده است و به دنبال تعمیرکار کولر گازی هستید، می‌توانید از تیم حرفه‌ای و متخصص هوم سرویز برای سرویس و تعمیر کولرتان کمک بگیرید تا تمام ایرادها و مشکلات کولر شما به‌سرعت برطرف شود.

2- از میزان مصرف انرژی کولر مطلع شوید:

میزان مصرف انرژی کولرگازی نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که اهمیت بسیار بالایی دارد و باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

قطعاً دلتان نمی‌خواهد که بعد از مدت کوتاهی استفاده از کولر، پول برق زیادی را بپردازید و در این زمینه ضرر کنید؛ بنابراین به برچسب انرژی کولر دقت کنید و کولری را با مصرف کم انرژی را انتخاب کنید. با انتخاب کولر گازی کم‌مصرف، شما می‌توانید کولرتان را با خیال راحت روشن کنید و نگران هزینه برق نباشید.

3- به برند کولر توجه کنید:

شاید خیلی از افراد اهمیت به برند کولر ندهند و فکر کنند که برند کولر تنها یک نام است و اهمیت زیادی ندارد؛ اما باید بدانید که برند کولر از اهمیت بالایی برخوردار است و روی عملکرد و طول عمر کولر تاثیر زیادی می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنیم کولر گازی منزلتان را از برندی تهیه کنید که نمایندگی‌های معتبری در سراسر کشور دارد و خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

برندهای ایرانی زیادی هستند که اقدام به تولید کولر کرده‌اند و خدمات بسیار مناسبی را نیز ارائه می‌دهند که می‌توانید با خیال راحت، کولر گازی موردنظر خود را از این برندهای ایرانی خریداری کنید.

4- میزان صدای کولرگازی را در نظر بگیرید:

یکی از موضوعات مهمی که برای خیلی از افراد اهمیت دارد، میزان صدای کولر است. فرض کنید که کولرگازی بسیار قدرتمندی را برای منزل خود انتخاب می‌کنید که تمامی امکانات موردنظر شما را دارد؛ اما به محض روشن شدن، سروصدای آن شما را اذیت می‌کند و آرامش را از شما می‌گیرد. در این حالت، قطعاً از خرید خودتان ناراضی خواهید بود و از صدای زیاد کولرتان اذیت خواهید شد.

بنابراین، سعی کنید کولری را خریداری کنید که میزان صدای کمی داشته باشد تا بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید و اذیت نشوید.

برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده کولرگازی
بهترین برندهای تولید کننده کولرگازی

بهترین مارک کولر گازی خارجی و ایرانی بازار چه هستند؟
بالاخره کولرگازی چی بخرم ؟!

تا به اینجا به این سؤال جواب دادیم که کولرگازی چی بخرم و گفتیم که چه نکاتی را باید رعایت کنید تا بهترین نوع کولرگازی را تهیه کنید. حالا می‌خواهیم چند مورد از برندهای ایرانی و خارجی بازار در زمینه تولید کولرگازی که بیشترین میزان رضایت را دارند به شما معرفی کنیم تا بتوانید کولر خودتان را از بین این برندها انتخاب کنید.

1- برند اجنرال:

برند اجنرال (OGENERAL) یکی از برترین برندهای تولید کننده کولر گازی در جهان است که انواع مدل‌های کولر گازی با کیفیت عالی را تولید می‌کند. میزان فروش و آمار رضایت از کولرهای برند اجنرال بسیار بالا است. شما نیز می‌توانید کولر گازی اجنرال را برای خانه خود خریداری کنید و از کیفیت بالای این کولر لذت ببرید.

البته توجه داشته باشید که برند دیگری تحت عنوان جنرال هم وجود دارد که این دو متفاوت هستند. احیانا چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد تفاوت کولرگازی جنرال و اجنرال کسب کنید پیشنهاد می کنیم سری به مجله هوم سرویز بزنید.

2- برند ال جی:

یکی از برندهای معتبر و معروف کولرگازی که همه ما آن را می‌شناسیم، کولرگازی ال جی (L.G) است. ال جی یک شرکت معتبر است که در زمینه تولید لوازم‌خانگی فعالیت می‌کند. کولرهای این شرکت بسیار پرفروش هستند و می‌توانید با خیال راحت آنها را خریداری کرده و استفاده کنید.

3- برند سامسونگ:

کولرگازی سامسونگ (Samsung) نیز یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده انواع کولر گازی در دنیا است. برند سامسونگ، یک برند کره‌ای است و محصولاتی را تولید می‌کند که استاندارد بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید با خیال بسیار راحت محصولات این شرکت را خریداری کنید.

4- برند گری:

بدون شک شرکت گری (GREE) یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع کولر گازی و اسپلیت است. برند خارجی گری از برندهای قدیمی بازار است که بیش از 30 سال دارد و در زمینه تولید لوازم‌ خانگی و مخصوصاً کولرهای گازی خانگی فعالیت می‌کند. برند گری تاکنون توانسته بهترین محصولات سرمایشی را تولید کند و در بازار، نام خوبی را از خود بر جای بگذارد.

در یکی از مطالب وبلاگ هوم سرویز درباره کولرهای گازی کم مصرف صحبت کردیم و کولر گازی گری را به عنوان یکی از بهترین کولرهای کم مصرف به شما معرفی کردیم که برای کاهش هزینه‌های آب و برق بسیار مناسب است.

5- کولرگازی ایران رادیاتور:

ایران رادیاتور (Iran Radiator)، یکی از شرکت‌های بسیار قدیمی و خوش‌سابقه ایرانی است که در زمینه تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کند. احتمالاً نام ایران رادیاتور را در زمینه پکیج و شوفاژ شنیده‌اید؛ اما باید بدانید که این شرکت در سال‌های اخیر در زمینه تولید کولرگازی نیز فعالیت می‌کند و توانسته است کولرهای بسیار باکیفیتی را تولید کند.

6- کولر گازی اسنوا:

اسنوا (Snowa) یکی از برندهای معتبر ایرانی است که در زمینه تولید لوازم‌خانگی فعالیت می‌کند و خدمات پس از فروش بسیار خوبی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر به دنبال پیدا کردن جواب این سوال هستید که کولرگازی چی بخرم ، باید بدانید که کولرهای گازی برند اسنوا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و هوایی خنک و دلپذیر را به خانه شما هدیه می‌دهند.

7- کولرگازی ایساتیس:

ایساتیس (Isatis) یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کند و محصولاتی مانند پکیج، شوفاژ و کولر گازی را تولید می‌کند. کیفیت کولرهای گازی ایساتیس بالا است و قیمت مناسبی هم دارند و از جمله کولرهای گازی خوش قیمت در بازار محسوب می‌شوند.

8- کولرگازی جی پلاس:

جی پلاس (G Plus) یک برند ایرانی است که در سال‌های اخیر اقدام به تولید لوازم‌ خانگی کرده است و خوشبختانه توانسته موفقیت زیادی را در بازار کسب کند و سهم خوبی را از بازار به دست بیاورد.

کولرگازی جی پلاس نیز یکی از گزینه‌های عالی برای خرید کولر گازی است و به‌خاطر کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوبی که دارد، یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

کولر گازی چی بخرم
نصب و سرویس کولر گازی در هوم سرویز

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که کولرگازی چی بخرم ؟ در ابتدا انواع کولر گازی را به شما معرفی کردیم و به شما توضیح دادیم که کولرگازی با چه ظرفیتی را برای خانه خود انتخاب کنید؟ در ادامه نیز با هم بررسی کردیم که چه تعداد کولرگازی برای خنک کردن هوای خانه شما کافی است؟

سپس توضیح دادیم که برای خرید کولر گازی باید به چه نکاتی توجه کنید و در پایان نیز چند مورد از برترین برندهای کولرگازی ایرانی و خارجی را بررسی کردیم تا بتوانید کولر گازی منزلتان را از میان این برندها انتخاب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید جواب سؤال کولرگازی چی بخرم را پیدا کنید و با توجه‌ به نکات گفته شده، بهترین کولرگازی را برای خانه خود خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که صرفا خرید بهترین کولر گازی نمی تواند تضمین کند که شما می توانید از کولر گازی خریداری شده سالیان سال استفاده کنید، بلکه پس از خرید کولر گازی می بایست به صورت دوره ای نگهداری و تعمیرات کولرگازی را انجام دهید و از سرویسکار کولرگازی بخواهید که اینکار را به صورت تخصصی برای شما انجام دهد. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

به خاطر داشته باشید که برای نصب کولر گازی، سرویس کولر، شارژ گاز کولر گازی، جابجایی کولر، تعمیر کولر گازی پنجره‌ای، نصب سایبان کولر گازی و سایر کارها، شما می‌توانید از خدمات هوم سرویز استفاده کنید و انجام این کارها را به افراد باتجربه و متخصص بسپارید.

شاید بپرسید که برای استفاده از خدماتی مانند نصب کولر گازی چه کار باید انجام دهید؟ برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز، کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را برای خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ثبت کنید.

هوم سرویز، بیش از 400 خدمات مختلف را برای شما عزیزان انجام می‌دهد تا بتوانید کارهای منزل خود از تعمیر و سرویس وسایل سرمایشی گرفته تا تعمیر لوازم خانگی نظیر تعمیرات یخچال را خیلی سریع و مطمئن انجام دهید و زندگی راحت‌تر و آرام‌تری داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *