زیبایی صورت و موها، یکی از موضوعات مهم برای خانم‌های ایرانی است. به همین دلیل است که اکثر خانم‌ها قبل از رفتن به مهمانی یا عروسی، به آرایش صورت و موی خود توجه ویژه ای دارند. با حالت دادن به موها، می‌توانیم زیبایی و جذابیت خود را چندین برابر کنیم. فر کردن مو، یکی از ایده‌های جالب برای زیبایی بیشتر موها است. امروزه، بسیاری از افراد به مدل موی فر علاقه دارند و موهای فر، به یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مو تبدیل شده است.

با فر کردن موهای خود، شما فردی جذاب و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید و ظاهری جوان و شاداب خواهید داشت.

وقتی می‌خواهید برای فر کردن موهای خودتان اقدام کنید، قطعاً اولین سؤالی که برایتان پیش می‌آید این است که انواع مدل موی فر چه هستند؟ چه مدلی برای موهای شما مناسب‌تر است و چطور می‌توانید موهای خودتان را به‌راحتی فر کنید؟

در این مقاله، می‌خواهیم در مورد انواع مدل موی فر صحبت کنیم و بهترین مدل موی فر ریز و فر درشت را به شما معرفی کنیم. همچنین به شما توضیح خواهیم داد که چطور موهای خود را برای مهمانی و عروسی فر کنید.

اگر به دنبال این هستید که مدل موی فر بسیار جذاب را برای موهای خودتان انتخاب کنید و جذابیت و زیبایی خودتان را چندبرابر کنید، از شما دعوت می‌کنیم که حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مدل موی فر زیبا

برای انتخاب انواع مدل موی فر باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی انواع مدل موی فر بپردازیم و این مدل‌ها را به شما معرفی کنیم، بهتر است با نکات مهم برای انتخاب مدل موی فر آشنا شوید تا بتوانید با توجه به حالت چهره و اجزای صورتتان، بهترین مدل مو را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب مدل موی فر

برای انتخاب مدل موی فر، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- حالت چهره:

اولین نکته مهمی که برای انتخاب مدل موی فر مجلسی باید به آن توجه کنید، حالت چهره شما است. شما باید به اجزای صورت و شکل صورت خود توجه کنید تا بتوانید بهترین مدل را بر اساس چهره خودتان انتخاب کنید.

مدل موی مناسب برای چهره گرد با مدل موی فر مناسب برای چهره کشیده فرق دارد. مثلاً اگر چهره گردی دارید، می‌توانید مدل موهای خودتان را به صورتی انتخاب کنید که چهره‌تان کمی کشیده‌تر به نظر برسد. برای صورت کشیده نیز بهتر است مدل موی فر درشت را انتخاب کنید تا هم به چهره‌تان زیبایی بیشتری ببخشد و هم ظاهرتان را جذاب‌تر کند.

بنابراین برای انتخاب مدل مو، به حالت صورت خود توجه کنید و مدل موهایی را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با چهره شما هستند.

برای انتخاب بهترین و جذاب‌ترین مدل مو با توجه به صورتتان، پیشنهاد می‌کنیم که به مجله زیبایی هوم سرویز سری بزنید و با 50 مدل مو برای صورت‌ گرد و کشیده آشنا شوید.

توجه به حالت چهره برای انتخاب مدل مو

2- بلندی موها:

دومین نکته مهم برای انتخاب مدل موی فر، بلندی یا کوتاهی موهای شما است. این روزها انواع مدل موی فر ریز و موی فر درشت وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به اندازه موهای خود، بهترین مدل موی فر را انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات فر مو بانوان هم ارائه میده؟ 90002021 گرفتن قیمت

اگر موهای شما بلند هستند، می‌توانید مدل موهای فر درشت را برای موهایتان انتخاب کنید تا بتوانید زیبایی بیشتری را به چهره خود ببخشید. در صورتی‌ که موهای شما کوتاه است، باید به سراغ مدل‌هایی بروید که فرهای ریزتر دارند؛ زیرا جذابیت و جلوه موها را بیشتر می‌کنند.

هزینه فر کردن مو به مواردی مانند اندازه و حجم موها بستگی دارد؛ اما با کمک آرایشگرهای حرفه‌ای هوم سرویز، شما می‌توانید موهای خود را با بهترین هزینه فر کنید و موهای خود را به زیباترین حالت تغییر دهید.

توجه به اندازه موها برای انتخاب مدل موی فر

3- زمان شما برای رسیدگی به موها:

اگر کمی در مورد مدل موهای فر تحقیق کرده باشید، قطعاً می‌دانید که برخی از مدل‌های فر به‌گونه‌ای هستند که باید زمان زیادی را برای مراقبت از آنها اختصاص دهید تا بتوانید همیشه موهایی سالم و بدون گره داشته باشید. دقت کنیم که روش فر کردن مو نیز در سلامتی موها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بنابراین، یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر بگیرید، این است که چقدر زمان برای رسیدگی به موهای خودتان دارید. اگر زمان کمی دارید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که فر کمی دارند تا کمتر نیاز به نگهداری از موهایتان داشته باشید. مدل موی فر درشت برای خانم‌های شاغل و مادران جوان مناسب‌تر است؛ زیرا نگهداری از این مدل مو آسان‌تر خواهد بود.

اگر زمان زیادی دارید، محدودیتی در این زمینه ندارید و می‌توانید با خیال راحت مدل موردنظرتان را از بین انواع مدل موی فر انتخاب کنید تا بتوانید همان مدل را روی موهای خودتان پیاده‌سازی کنید.

نکات مهم برای مراقبت از موهای فر را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید و از زیبایی و سلامتی موهای خود مراقبت کنید.

اهمیت مراقبت از موی فر

انواع مدل موی فر

تا به اینجا به شما گفتیم که برای انتخاب مدل موی فر مناسب موهای خودتان، باید چه نکاتی را در نظر بگیرید و چطور بهترین مدل موی فر را برای خود انتخاب کنید.

حالا می‌خواهیم به سراغ این برویم که انواع مدل موی فر را به شما معرفی کنیم و شما را با برخی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های موی فر مجلسی آشنا کنیم. قبل از آماده شدن برای مجلس دورهمی، عروسی و جشن، می‌توانید با کمک آرایشگر در منزل، یکی از مدل‌های زیر را روی موهای خود پیاده‌سازی کنید تا موهایی جذاب و متفاوت داشته باشید.

1- فر کوتاه و بلند:

در دنیای امروز که خلاقیت حرف اول را می‌زند، هرکسی سعی می‌کند به‌گونه‌ای چارچوب‌های موجود را درهم بشکند و خلاقیت بیشتری را به نمایش بگذارد. اکثر مدل‌های مو به صورتی هستند که نظم خاصی در میان موها وجود دارد و موها در دو طرف صورت به یک اندازه هستند.

اما یکی از روش‌های خلاقانه که می‌توانید از میان انواع مدل موی فر انتخاب کنید، فر کوتاه و بلند است. در این حالت موهای شما فر یکسانی ندارند و باید آنها را به‌صورت ناهماهنگ و کوتاه و بلند فر کنید تا حالتی زیبا به چهره‌ شما ببخشند.

این مدل خلاقانه است و ممکن است هرکسی دوست نداشته باشد از آن استفاده کند، اما در صورت استفاده از این روش می‌توانید چهره‌ای کاملاً متفاوت و منحصربه‌فرد داشته باشید. اکثر افرادی که به مدل موی باب علاقه دارند، از فر کردن موهای خود به سبک کوتاه و بلند استقبال می‌کنند.

در تصویر زیر، مدل موی فر کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد:

مدل موی فر کوتاه و بلند

2- موی بلند با فر درشت:

اگر موهای شما بلند است و تصمیم گرفته‌اید که موهای خود را فر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به مدل موی بلند با فر درشت فکر کنید و این مدل را برای موهای خود انتخاب کنید. اکثر خانم‌ها، مدل موی فر درشت باز را برای زیبایی موهای خود در مجالس و مهمانی‌ها انتخاب می‌کنند؛ زیرا این مدل، باعث موج‌دار شدن موها می‌شود و زیبایی چهره را چندین برابر می‌کند.

مدل موی فر باز برای عروسی و فرمالیته نیز بسیار مناسب است و چهره فرد را حسابی تغییر می‌دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات فر مو بانوان هم ارائه میده؟ 90002021 گرفتن قیمت

مراقبت از موی بلند با فر درشت بسیار آسان است و مشکلاتی مانند گره‌ خوردن مو، وز شدن و… را ندارد و شما می‌توانید به‌راحتی از موهای خود مراقبت کنید.

مدل مو فر مجلسی
مدل موی فر درشت باز مجلسی
موی بلند با فر درشت
موی فر مجلسی شیک

3- مدل موی فر با بافت:

اگر موهای بلندی دارید و به دنبال شیک‌ترین مدل مو مجلسی هستید، احتمالاً به بافت موهای خود فکر کرده‌اید. یکی از مدل‌های جذابی که می‌توانید استفاده کنید تا موهایتان بسیار زیبا و خوش‌حالت شوند، مدل موی فر با بافت است.

در این حالت شما باید موهای خودتان را باز کرده و از دو طرف موها دسته‌ای را کنار بگذارید. سپس باقیمانده موها را از قسمت میانه مو به پایین فر کنید و روی آن فرهای درشت ایجاد کنید.

پس از اینکه کار فر کردن موها تمام شد، باید دو قسمتی که جدا کرده بودید را بافت زده و با استفاده از آنها، بالای موهای فر خودتان را ببندید. این حالت می‌تواند ظاهری بسیار جذاب و متفاوت را برای موهای شما ایجاد کند.

البته این مدل مو به مهارت بیشتری نسبت به مدل های قبلی نیاز دارد، چنانچه به مدل موی فر با بافت علاقه مند هستید ولی مهارت کافی را در این زمینه ندارید پیشنهاد می کنیم آرایشگر حرفه ای بافت مو در منزل هوم سرویز را تجربه کنید.

مدل موی فر با بافت

4- مدل موی فر بسته:

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌توانید از بین انواع مدل موی فر انتخاب کنید، مدل موی فر بسته است. در این حالت شما فرهای درشت را روی موهای خود ایجاد می‌کنید و سپس آنها را با روش خاصی می‌بندید. موهای فر بسته بسیار زیبا و جذاب است و ظاهر خانم‌ها را بسیار جذاب و خاص می‌کند. اگر به دنبال مدل موی فر برای عروسی هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای اجرای این مدل جذاب ، بهتر است از آرایشگرهای حرفه‌ای کمک بگیرید تا بعد از فر کردن موهای شما، شروع به شینیون مو کنند و از تل و گیره‌های مخصوص مو برای جمع کردن موهای شما استفاده کنند.

موی فر بسته
مدل مو فر مجلسی
مدل موی فر جلوی سر

5- مدل موی فر ساده:

ساده‌ترین حالتی که برای انواع مدل موی فر وجود دارد، مدل مو فر ساده است. در این حالت نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و می‌توانید موهای خودتان را فر کرده و آنها را باز بگذارید. با انتخاب این مدل، حالتی ساده اما دوست‌داشتنی به چهره و موهای خودتان می‌بخشید.

اگر دوست دارید همیشه زیبا و جذاب باشید، بهتر است جدیدترین مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه را در مجله هوم سرویز مشاهده کنید.

موی فر ساده
مدل موی فر برای عروسی
مدل موی فر مجلسی شیک

6- مدل موی فر یک‌طرفه:

یکی دیگر از انواع مدل موی فر که می‌توانید از آن استفاده کنید تا حالتی جذاب به موهای خودتان ببخشید، مدل موی فر یک‌طرفه است. در این حالت شما باید تمامی موهای خودتان را به یک سمت شانه کنید و سپس آنها را فر کنید. در پایان نیز می‌توانید موهای خود را با تاج یا گیره مو ببندید تا در طول مهمانی باز نشود.

البته این نکته را در نظر بگیرید که این حالت زمانی می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد که موهایتان بلند باشند و روی آنها فرهای درشت ایجاد کنید.

مدل موی فر یک طرفه
انواع مدل مو فر مجلسی
مدل موی فر یک طرفه
موی فر شیک

7- مدل موی فر ریز:

اگر موهای کوتاهی دارید و دوست دارید که یکی از انواع مدل موی فر را انتخاب کنید، این مدل برای شما بسیار خاص و بی‌نظیر است. موهای کوتاه، برای فر ریز بسیار مناسب هستند و این حالت می‌تواند جذابیت زیادی را به چهره شما ببخشد.

شما می‌توانید با استفاده از دستگاه فرکننده مو، موهای خود را به شکل فر ریز دربیاورید و مشاهده کنید که این مدل چقدر می‌تواند در ظاهر شما تأثیرگذار باشد و شما را دوست‌داشتنی‌تر کند. همچنین می‌توانید کار فر کردن موها را به آرایشگرهای حرفه‌ای و خوش‌سلیقه تیم هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با بهترین هزینه، مدل موی فر ریز را برای شما انجام دهند.

مدل موی فر ریز
مدل موی فر ریز
انواع مدل موی فر
مدل موی فر ریز
مدل موی فر
موی فر

8- مدل موی کوتاه با فر درشت:

اگرچه قبل‌تر گفتیم برای موها کوتاه فر ریز بهتر است، اما فر درشت نیز برای چنین موهایی زیبایی خاص خود را دارد و کمک می‌کند که موهایتان کاملاً متفاوت و جذاب شوند.

در این حالت شما می‌توانید روی موهای خودتان، فرهای درشت ایجاد کنید و مشاهده کنید که این مدل چقدر می‌تواند جذابیت موهای شما را بیشتر کند و کمک کند که چهره‌ای زیبا داشته باشید. جذابیت موهای موج‌دار در این مدل کاملاً قابل مشاهده است و مدلی زیبا و خاص است.

فر درشت بیشتر برای خانم‌های متاهل با موهای کوتاه مناسب است؛ در حالی که فرهای ریز برای دخترهای جوان با موهای کوتاه جذابیت بیشتری دارد.

موی کوتاه با فر درشت

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد انواع مدل موی فر صحبت کردیم و گفتیم که برای انتخاب بهترین مدل موی فر، باید به چهره و اندازه موهای خود توجه کنید.

همچنین با هم برخی از محبوب‌ترین مدل‌های موی فر را بررسی کردیم تا بتوانید مدل موی مناسب خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با انواع مدل موی فر آشنا شوید و بتوانید زیباترین و جذاب‌ترین مدل را برای موهای خود انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم جذاب‌ترین مدل‌های مو در فصل پاییز و زمستان را مشاهده کنید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویس مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات متنوع هوم سرویز استفاده کنید.

هوم سرویز با ارائه خدماتی مانند ویتامینه مو در منزل، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است تا بتوانید از زیبایی موهای خود بیشتر مراقبت کنید و همواره شاداب و جذاب باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *